You can never have to high goals, you jus have to be ready to work hard form them *

Jobb, jobb & åter jobb. 
Vill ni veta en glad överraskning? 
Jag som tidigare varit arbetslös & deprimerad har nu 2 deltidsjobb! 
Gissa vem som är glad.


Jobbar på McDonalds & TX Logistik. 

Samt att jag tar Otis de dagar jag börjar efter 15:00 eller inte har jobb. 

Så jag har mycket jobb framför mig vilket jag älskar. Är jag ensam om att tycka såhär? 
I så fall kalla mig galen om ni vill, men jag älskar verkligen att jobba & ha fullt upp! 
Plus att jag såklart älskar att tjänanpengar, hihi. Det är en bra bonus med att älska att jobba ;) 

Puss <3 
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!