Desire *

Nu är nyttiga Gabiiz på väg tillbaka! 
Med det menar jag inte att jag varit överdrivet onyttig när det gäller skräpmat. Jag syftar på att jag för ett tag sedan slutade med att dricka mina goda smoothies (utan fil, använder tranbärs juice istället) & att äta frukter. I någon vecka nu har jag börjat komma in på det spåret igen & det kommer tillbaka så successivt. 

Här sitter jag i min morgonrock & dricker min smoothie. 

Rekomenderar alla att testa byta ut filen mot någon juice istället. 
Min smoothie består utav:
1 Banan 
1 dl Jordgubbar
Tranbärsjuice (efter egen smak) 
Testa på nu, är gudomligt gott! 
Puss <3

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!