Vem jag ska bli sambo med *

Hej ni underbara människor! 
Gjorde nyss sambotest för skojskull och det roligaste var att 3 av mina närmaste vänner är de "fastighetsbyrån" tycker jag ska bo med (om man utgår från Facebook).
Blev Jessica, Johanna & Ina, skulle kunna tänka mig att gladligen bo med alla tre.
Blev smått förvånad att inte min pojkvän Dennis eller min bästa vän Frida kom med som samboförslag, but what to do. Älskar er i alla fall! <3 

För er som inte vet är jag hemma nu efter att ha varit hos Dennis i ett antal dagar och ..... snart åker jag till Spanien (om man ska vara exakt, 4 dagar)!
Sola och bada blir det då, kommer bli så härligt.
Puss <3 

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!