Internationella Kvinnodagen *

Idag är det Internationella Kvinnodagen (för er som inte vet) och har hört man ska säga grattis.
Så grattis till alla kvinnor?
Däremot är det inte helt jämställt än så man borde antagligen inte jubla, vi strävar ju ändå efter jämlikhet mellan män & kvinnor. Då borde vi jubla den dagen vi uppnått det. 

Min mamma, Else-Marie Larsen, har i dagens ära också hållt tal hos Vänsterpariet Helsingborg. Vilket jag är både är stolt över och glad för hennes skull, men eftersom jag är hos Dennis så får jag vänta med att höra om det hela tills jag kommer hem. 
I alla fall, you rock mom! 
Puss <3 
/GabrielaFrancesca
Anonym

Håller med


Skrivet - 2014-03-08 ª 21:35:49
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!