Fredagsmys med vågor *

Idag är det fredag vilket innebär FREDAGSMYS! 
Inledde fredagskvällen med ett varmt och mysigt bad. När jag väl kom upp och hade fönat håret hyfsat torrt kände jag att det var dags för något nytt. Därför gjorde jag två inbakade flätor på varsin sida (har gjort det innan, dock inte med det här korta håret och luggen). 
Ser ut som en riktigt indian... xD

Nu är det bara att vänta på slutresultatet medan håret torkar heltorrt. 
Puss <3

/GabrielaFrancesca
Anonym

snygg även i flätor :D


Skrivet - 2014-03-14 ª 18:50:43
Anonym

finaste indianen jag har sett!


Skrivet - 2014-03-14 ª 18:51:04
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!