Ekland & Vanderpump *

Kollade nyss på "The Eklands" med min mamma och måste bara säga än en gång...en riktigt bra serie! 
Älskar inte bara Britt, älskar hela hennes familj, de är alla så underbara! 

I dagens program var även en av mina stora idoler Lisa Vanderpump med. Blev både förvånad och superglad när jag såg att Britt är vän med henne.  
Lisa är verkligen en kvinna jag beundrar stort! 



Lisa & Ken Vanderpump 

Om ni vill se mer av denna fantastiska kvinna kan ni kolla på dessa två serier The Real Housewives of Beverly Hills & Vanderpump Rules. 
I den först nämnda serien får ni följa hennes vardagliga liv & drama liv som "hemmafru", där hon umgås med familj och vänner. 
I den andra får ni se henne som den starka och självständiga yrkes kvinna som äger två egna restauranger i Hollywood Sur & Villa Blanca
Hon är min förebild på många plan, men tror ingen är intresserad eller nyfiken på varför så det tänker jag inte dra upp. 
Puss <3
/GabrielaFrancesca
Anonym

Varför är hon din förebild?
aldrig hör talats om henne.

Svar: Kan ta och göra ett inlägg om mina Stora förebilder runt om i världen, haha. Skämt och sido, men klart jag kan göra ett inlägg om det. Håll utkik! ;)
Gabiiz


Skrivet - 2014-03-04 ª 22:54:46
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!