Don't do it *

Har packat klart för en helg +3 dagar hos älskling.
Har laddat med två säsonger av Gossip Girl & en bok eftersom 3 dagar kommer han att vara i skolan (och han har ingen tv vilket är min stora sysselsättning när jag inte gör anant) och jag kommer vara ensam i hans lilla lägenhet.
Hur som helst ser jag fram emot det, speciellt eftersom jag drar till Spanien en vecka sedan, hihi. 

Sitter och kollar på Lyxfällan med mitt glas Pepsi Max och måste bara ge er alla en varning. 
TA ALDRIG SMSLÅN!   
Eller man kanske inte ska säga aldrig, men det är i alla fall min åsikt. Delvis för vad jag hört tidigare och vad dagens avsnitt handlar om. Är lätt att missbruka, tyvärr. So don't do it for your own good, just a suggestion.
Puss <3
/GabrielaFrancesca
Anonym

Aldrig ta smslån, got it!


Skrivet - 2014-03-06 ª 20:32:03
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!