Dag 2 Spanien del 1 *

Godmorgon på er allesammans! 
Tänkte berätta för er om gårdagen. 
Dagen började med en god frukost i vardagsrummet tillsammans med hela familjen. Sedan begav vi oss till bilen för att åka & handla. 

Såhär fint väder var det när vi begav oss. 


Sitter och softar i solen. 

Efter vi handlat & kommit hem bytte jag  om till strandkläder & satte mig ute på altanen och njöt medans de andra (som hade packat upp & ställt in den köpta varorna i frysen) skulle bli klara.  





På stranden & solar! 

Eftermiddagen tillbringa vi på stranden och solade oss bruna. Var en fantastisk värme, precis som en svensk sommar (om det är en av de varmaste dagarna). Vi var på stranden i 4 timmar ungefär & åt därmed lunch på stranden. Blev toast, den var väldigt god (& onyttig). 
Pappa var även modig nog att bada, vi andra som känt på vattnet stod över. Då vatten var väldigt kallt. Däremot sis jag bada nästa gång vi åker ner, det har jag lovat mig själv. 

Fortsättning följer...puss <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!