Dag 2 Spanien del 2 *




Linne//Zara Jeans//H&M Bälte//Cirkus Sandaler//Grekland

Efter en härlig dusch slängde jag på mig kvällsklädsel (bilderna ovan). Sedan var det dags att gå ner äts lite snacks och känna hur solen går ner. 



Sitter med övriga familjen & myser. 


Koftan åker på när det nalkas solnedgång. 

När middagen skulle serveras vid halv sju så var solen halvvägs nere, vilket gjorde det kallare. Så det blev på med kofta för att hålla värmen. Det var farfar som bjöd på maten. Kyckling inlagd i smält ost, tomatsås & tagliatelle, underbart gott! 
Väl inomhus kollade jag på PewDiePie medans de andra kollade nyheter. Underhöll mig bäst jag kunde med CandyCrush när de andra kollade på spansk tv. Vi skulle egentligen kolla film men funkade inte på farfars dator (som är kopplad till tvn) då han inte hade VLC.  Jag & mamma gick och "la" oss tidigt för att kolla film, We're The MillersSedan var det sängdags! 
Puss <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!