Dag 1 Spanien *

Godkväll på er från Spanien! 
Farmor & Farfar har Wi-Fi, vilket menas att jag uppdatera även fast jag inte är hemma.  

Frukostfralla innan flyg.

Landade i Spanien strax efter 12:00. 




Taggad & utvilad tjej i bilen! 

Vi hämtade vår hyrbil för sedan hitta Farmor & Farfar på flygplatsen. Vi åkte alla 5 i samma bil, lite trångt men det funkade! 






Koftan åkte av och sjal på. 

Älskar min sjal från Grekland förra året! 
Den var perfekt idag då det var som en bra "svensk sommar-dag" ute men kyligt inne. 
Jag & Mamma har vårt egna tjejrum med alla våra grejer, så det är awesome! 


Lunch! 

Väl ute på altanen vid 14:00 var det lunch i solen. Riktigt härligt! 

Efter, solning i några timmar! 







Påväg ner mot staden! 






Tog en eftermiddags drink vid havet. 

Vi satt oss vid havet och tog en drink, med utsikt över bergen! Var väldigt vackert att sitta och titta på hur solen gick ner bakom huset och skapade ett fantastiskt ljus på bergstopparna. 
Sedan promenerade vi till en jättebra restaurang (som serverade toppkött). 
Åt en god middag och hade trevligt! 

Däremot blev det svinkallt när solen gick ner, så frös så fort vi gick ut från resturangen. 

 
Myskläder! 

Väl hemma åkte myskläderna på direkt. 
Tjockkofta, mjukisbyxor & varma gosiga tofflor. 

Nu ligger jag däremot i sängen, skriver detta inlägga om min fantastiska första dag & kollar film. 
Mysigt värre, bättre kan det inte bli. 
Godnatt på er! 
Puss <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!