Ändrade planer *

Blev inte så mycket jobbsökande idag då Arbetsförmedlingen haft tekniska fel på sin sida. 
Så istället har jag dammsugit här hemma och ägnat lite mer tid åt min bok. 
Får ge mig på ett nytt försök imorgon efter jag gjort mitt "jobb", gå ut med Otis två gånger. 

Om lite mindre än en halvtimme är det Top Model Sverige på kanal 3 och för en gångsskull är det jag och mamma som är ensamma hemma (brukar vanligt vis vara jag och pappa). Men varför ska det förstöra "Ensamma hemma" maten? Såklart det inte gör! 
För er som inte vet, så har jag en sådan underbar familj som unnar sig Mc Donalds mat framför tvn dagar som denna (turligt nog är detta inte varje vecka, då skulle vi bli ohälsosamma). 

I väntan på mamma tänker jag fördriva tiden med att kolla på PewDiePies klipp för idag.
Puss <3

 
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!