Utflykt till Kullaberg *

I maj månad var jag, mina föräldrar, Dennis & Otis på kullaberg för en heldags utflykt. 
Det var väldigt mysigt & det var första gången jag hade en hund med mig upp bland bergen, haha. 
Så här kommer lite fina bilder som är tagen med min systemkamera! 
 










 










 
 
 


 




 




 


















 






 
Var en väldigt trevlig & solig dag vi hade tillsammans. Dock var det lite kyligt på grund av att det blåste hela dagen. Vi hade mackor & fika med oss, som Otis var väldigt nyfiken på men han hade egna god saker med sig. 
Efter att ha klättrar runt & njutit av solen så åkte vi hem & lämnade Otis. Älskar den hunden, han är så söt & snäll. 
Puss <3

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!