What I've been doing *

Jag har blick väldigt dålig på att blogga, tyvärr! 
Tanken med bloggen är att ha något att se tillbaka på men som sagt, hur ska jag kunna se tillbaka på något om jag aldrig skriver om mina händelser här i livet? 
Så för mig själv ska jag verkligen försöka ta tag i det! 

Dennis är hos mig & har varit sedan i fredags. Han stannar tills helgen, vilket är kul! Finns inget bättre än att vakna upp bredvid sin älskling även om man ska jobba. 

Hela helgen jobbade jag & det tycker jag var roligt. Sedan på söndagen efter jobbet åkte jag & Dennis med mina föräldrar till Flickorna på skäret. Det var fint väder så var verkligen en lyckad dag. 
Den goda saften som bara finns där. 


Djuren 

Jag & Dennis i det fina vädret. 

När vi kom hem var det dags att bänka sig framför tvn. Vi skulle kolla Fotbolls-VM, Ecuador mot Schweitz.   
Nu när Sverige inte är med i VM så kommer jag heja på mitt hemlands lag, Ecuador! 
Sedan får vi se hur långt de kommer, eftersom de förlorade mot Schweitz. 


Heja heja! 

Så det var min helg i det stora hela. 
Veckan börjades med en ledig dag, (måndag) så blev gymmet. Fick ett nytt träningspass av min instruktör, så det aka jag följa hela sommaren. Hade dock sjukt mycket träningsvärk i armarna dagen efter. 
Sedan jobbade jag igår för fullt & resten av veckan jobbar jag alla dagar utom fredag.
Midsommar afton är fri, wiie! 

Idag efter jobbet ska vi alla (jag, dennis & mina föräldrar) åka över till Danmark. Det ska bli mysigt! 
 
Ska på lunch nu, 
puss <3 
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!