The stars come out *

Godkväll på er! 
Jag tänkte än en gång påminna er om att jag har tumblr och den är kopplad direkt till min instagram. 
För som sagt alla bilder jag lägger ut på insta tänker jag tyvärr inte på att lägga ut här, då jag tänker på det eller inte har några meningar att skriva om det. Så vill ni se njuta av exakt alla bilder så får ni hasa er dit också ;)
Jag ska däremot försöka komma ihåg att dela samma här som där, men kan inte lova. 
För att visa att jag verkligen ska försöka delar jag mitt senaste inlägg från tumblr här, enjoy! :) 

"Dance is my therapy. 
The dance floor: my church. 
Movement: the tool to communicate everything I can’t articulate."
- AtomicMari
 

Puss
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!