Bättre sent än aldrig *

Hoppas ni alla hade en trevlig nyårsafton och att ni fått en bra start på det nya året. Det är bättre sent än aldrig så: GOTT NYTT ÅR PÅ ER!  

Själv firade jag nyår med underbara vänner! Det börjades med en god välkoms drink hos min kompis Johanna, sedan bjöds det på god middag och efterrätt. 
Vi hade det jättetrevligt!  
Tyvärr så tog jag inte så många bilder men de kommer, I promise men i ett annat inlägg. 
Vi tog oss in mot staden och partystället Tivoli efter att ha förfestat lite. Vi blev kvar där tills runt 5 tiden då jag, Dennis och Ina tog oss hemåt. 
Grym nyår och vill tacka alla som gjorde den så underbar, gott nytt 2014! 
Puss
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!