On the track again *

Ännu en vecka har satts igång och efter att haft feber och ingen träning eller cykling på en vecka känns det skänt att jag ska komma igång idag!
Drar till gymmet med mamma efter jobbet, då ska jag kötta.
Känns som jag gått upp flera kilon på bara någon vecka, haha!
Något jag vet måste ha försämrats är min kondition...buhu :'(
Jag ska i alla fall satsa all in på träning och hälsa nu, 100% angagemang!

Såhär mysigt hade jag i helgen! :D
Levande ljus och ett varmt bad på en fredag kväll, härligt!



Sedan på lördagen, snäll som jag är, hjälpte jag älskling med hans tal. Känner mig duktigt!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!