Nothing to do *

Haft en helt okej dag idag om man bortser från att jag frysit som en tok!
I väntan på att mamma skulle komma hem (som slutade sent idag) tog jag lite bilder. 
Bland annat den i mitt förra inlägg.
Så tänkte vara snäll och dela med mig, för sådan är jag :) 
Bild från jobb (notering: jag frös, koftan säger allt) 


 




Börjar älska svart vita bilder! 

Usch, kan inte tro jag enbart har 5 arbetsdagar kvar!
Vilken tanke...don't want to think about it! 
Puss

/GabrielaFrancesca
Anonym

snygging


Skrivet - 2013-09-24 ª 12:16:36
Anonym

sluta vara så snygg :/


Skrivet - 2013-09-24 ª 12:19:24
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!