När en dörr stängs kan en annan öppnas *

Idag är min sista dag på JBT Foodtechs labb, sorligt nog.
Vi är en liten grupp på 4 personer här nere på labbet vilket gör så att man känner varandra ganska så väl och nu ska jag lämna.
Kommer sakna mina 3 kollegor; Bart, Stefan och Roger. De har alla varit väldigt snälla, trevliga och fram för allt hjälpsamma gemtemot mig.
Vi ska sörja min sista dag med att äta en stor, fet, god tårta om 1 timme typ. MUMS!
Om min mobil inte dör innan (glömde laddaren hemma) så lovar jag att ta en bild på det.

Jag kommer däremot inte försvinna långt bort.
I fredags fick jag nämligen erbjudandet att jobba på deras lager som ligger bredvid labbet!
Vilket medför mer än en positiv sak.
1. Jag är inte arbetslös!
2. Jag kan fortfarande hälsa på mina arbets buddies!
3. Jag har ett jobb!
Har däremot prövotid tills på fredag, så ska inte säga för mycket men i vilket fall som helst så är jag glad!
Om det så bara är denna vecka ska jag jobba riktigt hårt denna vecka för att bevisa att jag klarar av det!
Skulle det visa att det inte räcker...ja. det skulle vara tråkigt men då vet jag i alla fall att jag gav 110%.

Jag älskar att jobba!
Man lär sig nytt och får nya erfarenheter varje dag, vilket leder tillatt man växer både som person och inom arbetslivet.
Puss
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!