iPhone with iOS7 *

Det första jag gjorde imorse var att starta uppdateringen på mobilen, iOS7.
Den nyaste versionen till iPhones.
I väntan på nerladdningen var jag som ett litet barn i väntan på tomten, kunde knappt bärga mig!
iOS7 var dessutom lika bra som jag hade hoppats på om inte bättre, vilket jag blev ännu gladare för.
iPhonen är mycket smidigare att använda nu, flyter på lättare.
Plus jag älskar att man har några egna filter som alternativ på standard kamera appen, som denna :)
Detta inlägget började helt plötsligt handla enbart om iOS7

Så jag är väldigt glad att jag uppdaterade den!
Har känslan av att jag kommer sitta och trixa med den hela helgen vilket inte Dennis kommer vara så förtjust i haha! :P
Han tycker redan jag spenderar för mycket tid med min kära mobil (vilket jag antagligen gör).
Jag brukar däremot låta den va OM det nu är så att han tycker jag håller på med den för mycket, men denna veckan får han nog helt enkelt stå ut med att håller på med den lite då och då ;) 

Ny version klart man måste upptäcka mobilen på nytt igen då!
Mycket nytt, t.ex. på kontakter kan man ändra en hel del nu.
Yes, jag ska sitta med den hela helgen!

But...for now it's back to work for me.
Puss
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!