Feeling good, it's Friday *

Om en ca 10 min är det frukost, börjar bli hungrig. 
Idag är jag glad för efter jobbet åker jag till älskling! :D
Tillbringar denna helgen hos honom och nästa helg är vi hos mig, hihi. 
Nä nu ska jag jobba på lite innan frukosten. 

För övrigt funkar blogg.se appen för mig igen, äntligen! 
Så kan börja blogga via mobilen igen (som nu). 
Puss
/GabrielaFrancesca
Anonym

Du är så fiin!


Skrivet - 2013-09-23 ª 15:33:22
Anonym

Jag vill ha dina läppar ... :(
De är så fylliga! :)


Skrivet - 2013-09-23 ª 15:34:41
Anonym

varför har inte jag så fina läppar`?


Skrivet - 2013-09-23 ª 16:17:20
Anonym

Du är så fin :)
Bara kolla dina fylliga läppar och dina fina ögon som ler samt allmät underbar fin ansikts struktur!
Dela med dig? :/


Skrivet - 2013-09-23 ª 16:19:10
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!