SF Bio *

Efter en trevlig middag blir det spontan bio med två av mina bästa vänner Johanna och Jessica! :D <3 
Vi ska kolla Familjetrippen, kommer bli roligt. 
Alltid roligt med spontana äventyr! 
Puss
/GabrielaFrancesca
Anonym

Tycker jävligt synd om din kille hur du behandlat honom genom att ha skypesex med andra killar!

Svar: Det stämmer inte ens, vet inte vad du fått det ifrån.
Skriv på kik om du vet mer om mitt liv än jag själv: GabiiGabiiz
Gabiiz


Skrivet - 2013-11-21 ª 17:17:58
Dennis aka Gabrielas pojkvän

Härligt älskling:) <3

Till anonym ovanför:
Detta kan jag säga med säkerhet att det är felaktig information.
Gabriela talar om allt för mig, bra som dåliga saker.
Vi har en väldigt bra relation till varandra och pratar mycket varje dag och vi är varandra 100% trogna.
Det finns ingen sanning i din kommentar, skriv aldrig här igen


Skrivet - 2013-11-21 ª 17:46:15
Anonym

Då är jävligt lustigt att hon flörtat med min kille i augusti både över sms och Skype. Hon ska ge fan i andras killar!

Svar: Är du Hampus eller Davids flickvän?

I vilket fall som helst har du felaktig information och jag kan mer än gärna ta denna diskussion privat mellan dig och mig istället för öppet om du har något osagt till mig.
Min kik är: GabiiGabiiz
Om du har mer på hjärtat.
Gabiiz


Skrivet - 2013-11-22 ª 05:47:05
Anonym

Är du rädd att din kille ska lämna dig för henne?


Skrivet - 2013-11-22 ª 13:16:48
Anonym

Haha varför ta upp något som hände i augusti nu i november? xD
Har du och din kille en svår period i ert förhållande så du måste smutskasta någon annan?


Skrivet - 2013-11-22 ª 13:52:22
Anonym

Om hon nu hade flörtat hade velat ha din kille hade hon väl inte haft en kille? Haha.
Plus antagligen vet han om vilka du snackar om eftersom de berättar allt för varandra xp
Osäker tjej är du alltså! Synd om dig.


Skrivet - 2013-11-22 ª 14:31:03
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!