Tror inte man kan må värre *

Lördag idag och ni vill inte veta hur svullen jag är! 
Tänker inte ens bjuda på en bild...ser ut som en stor ballong. 
Även fast jag sov bättre inatt så vaknade jag upp med världens uppsvullnad, men som sagt det hade dem förvarnat för. 
Så idag ser jag för jävlig ut och längtat tills imorgon eftermiddag eller nått då det ska börja minska så smått i ett antal månader. 
Jag mår fortfarande psykiskt dåligt och är väldigt demrpimerad. Delvis för att jag bara får drucken föda och jag är så desperat hungrig på riktigt mat, om det så bara ska vara lätt tuggat. Men innan torsdag blir det inget av det då är det bara dricka i sig allt man kan och det är inget man blir mätt på. Är smått hungrig hela tiden :/ 
Sedan medicinerna som ska tas denna vecka är inte snälla mot magen...3 olika tabletter, 3 gånger om dagen. Inget min tomma mage är så förtjust i. 
Den här tiden är nog den värsta i hela mitt liv, i alla fall hittills. 
Tiden går så långsamt, får inte röra mig för mycket, mår illa, är deprimerad, sprallig i bena, hungrug på riktigt mat, större delen av mitt under och överbett är fortfarande förlamat, svullen i munnen och halsen, och jag har får inte snyta mig vilket gör att det är svårt att andas ibland mitt på natten då jag inte får luft. 
Ni kan bara förstå hur jobbigt mitt liv är just nu...en vacker dag kan detta vara roligt att kolla tillbaka på. 
Hur jag mådde och hur det kändes och vad mina tankar var de här dagarna. En vacker dag, med det menar jag den dagen då jag är fitt for fight igen. 
Puss
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!