Operation avklarad, dag 2 *

Då var operstionen avklarad. 
Igår var en jobbigt dag och idag är inte mycket bättre. 
Fick inte mycket sömn alls, plus jag har myror i benen men kan inte göra mycket åt det. 
Enligt min käk kirurg skulle jag vara svullnare idag och imorgon sedan skulle det gå neråt.

Såhär såg jag ut igår. 

Kan inte säga jag mår bättre idag...är jobbigt och svårt att dricka flytande tyvärr. Jag försöker däremot mitt bästa. 
Puss


/GabrielaFrancesca
Maryam!// marre

Shieeeet gabi Du ser helt annorlunda ut!!! Men vad glad jag ärför din skull att du fick operationen gjord
Och när du kan äta ffast föda igen så borde du slå på med något riktigt stort haha!! Är det inte helt ovant aTt se sig i spegeln nu?? Kram<3

Svar: Ja kommer ta lång tid innan jag får äta "hård" fast mat. Är ju mer svullen nu, kmr va som mest svullen lördag/söndag sedan går det neråt men jo det är annorlunda iaf att se sig själv. Inget ser ut som innan :S
Gabiiz


Skrivet - 2013-11-29 ª 21:36:15
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!