Förändring efter förändring *

6 dagar kvar tills operation! :)
Igår var jag och prata med min käkkirurg eftersom han hade gjort klart analysen då. Vi fick då veta att det kan hända att det min näsa blir väldigt mycket bredare än tänkt, med tanke på att de måste flytta överkäken så mycket.
Däremot (på den positiva sidan) så sa dem att OM det nu skulle bli så, står de för en plastikoperation på näsan så att jag kan ändra den så som jag vill.
Det uppskattar jag väldigt mycket! :)

Så vem vet, i slutändan kanske både käke-/överkäken och näsan är oppererade. 
Känns tryggt att de i alla fall sa till innan själva operationen så jag vet och att de står för att fixa de estetiska "felen" som kan synas efter.
Puss
/GabrielaFrancesca
Dennis aka Gabrielas pojkvän

Min snygging:D <3
Kan det bli bättre?

Svar: Hm, lär vi väl se när mitt ansikte är klar redigerat haha! ;D <3
Gabiiz


Skrivet - 2013-11-21 ª 18:52:38
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!