En perfekt lördag *

Denna helgen tillbringar jag med familjen och älskling.
Har haft önskevecka på mat sedan i onsdags med tanke på operationen nästa vecka.
Därför har också jag och mamma har bakat lussekatter idag! :D 
Enbart för att jag skulle få äta något "julegott" innan jag får mat förbud, haha! ^^

På kvällens önskemat stod pizza. Blev en riktig myslördag, åt mat framför tvn och kollade på en film som mamma köpt som heter "Hypnotisören". 
Filmen är baserad på Lars Keplers bok Hypnotisören som är en thriller/deckare. 
Kepler har gjort fler böcker om just denna kriminalaren och hans vidare fall. Så jag hoppas att de böcker också kommer på film i framtiden.
Denna var riktigt bra och jag rekomenderar er verkligen att titta på den! 

Tidigare idag när jag och älskling kollade tv nämnde Dennis att han ville se "Catching Fire" på bio, men det visade sig att han inte har sett ettan "The hunger games" så har jag tagit mig an uppdraget att få älskling att se ettan nu ikväll. 



Ni som sett The hunger games, vet vad jag menar med handen ;) 

Jag taggar lördagkvällsmys med en godisskål i knäet, pepsi max glaset på ena sidan om mig inom armlängds avstånd och såklart älskling nära intill mig på andra sidan :) <3
En perfekt lördagskväll med andra ord.
Hoppas ni har en lika underbar lördag oavsett om ni är hemma och myser eller ute och festar! 
Puss
 


 
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!