1 dag kvar *

Imorgon är det onsdag den 27 November...då gäller det! 
Min käkoperation äger rum imorgon, vilket jag både är nervös och taggad inför. 
Tankar som försigår i mitt huvud om själva inför operationen är hur ont det kommer göra efter & hur kommer jag se ut efter svullnaden lagt sig?
Är väldigt nervös över att se mitt nya jag.
Jag sökte på internet på före & efter bilder på människor som gjort käkoperation, det lugnade mig faktiskt.

Tro det eller ej (jag blev chockad) Angelina Jolie har gjort en käkoperation. Vet dock hon gjort andra operationer.

Jag personligen älskar hennes käkben på bilden till höger, de är så markanta och fina! 
Vem vet, har jag tur kanske jag NÄSTAN kan få lika snygg käke/benstruktur/ansiktsform som Angelina Jolie. I så fall blir jag hur glad som helst. Det är i alla fall den bilden jag kommer ha i huvudet inför operationen imorgon så jag inte dör av ångest. 
Puss

 
/GabrielaFrancesca
Dennis aka Gabrielas pojkvän

Det är bra att du är redo :D
Du är redan jättesnygg älskling :*
Jag önskar dig all lycka!! :)
Love you!! (L)

Svar: Ja, redo men nervös ;D Tack så mycket my love för att du tkr jag e snygg och för lyckan :*
Älskar dig med! <3
Gabiiz


Skrivet - 2013-11-26 ª 19:52:21
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!