What about the weather? *

I måndags kväll åkte jag med tåget mot min älskling, närmare sagt Rättvik! 
Det var efter min kusins student som jag gratulerar och hoppas jag ser mycket mer av i sommar. 
Min kära kusin Alicia.
Jag på tåget, innan det hunnit lämna Stockholm. 

De cirka tre timmarna jag hade att fördriva, hade jag mitt eget Shrekmarathon. Kollade 1-3, vilket var väldigt kul, var ett tag sedan jag såg dem. 


Sedan igår morse har jag och älskling varit själva. 
Vi var tilllexempel ute och solade vid sjön. Dock var det inte varmt nog för att bada. 


Idag ska vi gå och träna och kanske spela golf. Eller ja, älskling ska spela golf jag får hänga på, haha! 
Däremot vet vi inte vad vädret tillåter, regnar lite smått och enligt väderpognosen ska det regna idag. Så kan hända vi skjuter fram glofen till Lördag. 
Senare ikväll åker vi till Borlänge, vi ska till Dennis kompis Robin. Vi ska passa hans söööööööta hund då han ska jobba för hunden e sjuk...buhu. Så det ska bli kul och åka tid och träffa både Robin och hunden Bamse. 
Puss
 
 
 
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!