Student *

Jag kan inte förstå jag tog studenten i onsdags! 
Att jag aldrig mer kommer gå tillbaka till samma skola och att jag faktiskt har tagit studenten. 
Ina och Cecilia är två underbara vänner på varma hjärtan, som jag kommer sakna så sjukt mycket när de flyttar till Tyskland i höst. 
De ska gå dans utbildning där, och jag önskar dem all lycka! 
Vi har även lovat varandra att ses mycket i sommar och sedan på deras lov, wiie! 

Glad vän på Flaket, Ina. 

Glad vän på champange frukoste, Cecilia.

Min student firades med släkt och vänner, hemma hos mig. Det var verkligen kul! 
Sedan bar jag, min älskling Dennis och bästavännen Frida in mot staden där vi mötte upp Jessica och Johanna m.fl. 
Sedan drog vi till Robert som var på en bar som heter "M.A.N.D.A.R.I.N" dit Ina också kom. Sedan hängde vi hela natten, dansade och drack! Cecilia mötte upp oss senare på natten också och hängde med oss. 
Vi mötte några fantastiska människor under nattens gång också. 
Bästa utgången, älskar er! <3

Puss
 
 
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!