Haft en underbar vecka, nu Stockholm och Rättvik nästa *

Jag har haft en underbar vecka med älskling! 
Han kom till mig i tisdags och stannade tills i söndags.
Vi har varit på stranden, sol och bad. Jag fick min badkruka att doppa sig med mig, hihi. 
Annars bara filmer och sena kvällar. 

Imorse däremot åkte jag och familjen upp mot Stockholm.Vi kom fram för typ två timmar sedan. Vi är här för att gå på min kusin Alicias, student imorgon. Sedan ska mamma och pappa åka hem imorgon då jag själv tar ett direkt tåg härifrån upp till älsklingen min i Rättvik. 
Jag lovar, jag har packat för flera veckor, haha! 
Sedan åker jag och Dennis tillsammans ner till kära skåne. 
Så är han hos oss en vecka eller så, seda är det sommarjobb för mig innan vi några veckor sedan åker tillsammans med mina föräldrar till Grekland. 
Älskar min sommar! <3

Puss 
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!