8 månader *

Idag är det fredag...inte en lika rolig fredag som förra för idag åker älskling hem. 
Nu ses vi inte på två veckor, men DÅ bär det av till Grekland i två veckor tillsammans med föräldrarna och älskling. 
Igår hade däremot jag och Dennis 8 månader, kan inte förstå så fort tiden går när man har det bra. 
Vi var även på Väla igår och älskling köpte en resväska och sandaler.
Dessa 8 månader känns som jag inte riktigt vet vart de tagit vägen men jag är mer än glad att fått tillbringa dem tillsammans med min kärlek. 


MIn sygging på Midsommar, nere vid midsommarstången.


Jag och älskling, det snyggaste paret ever xP

Nu är min morbror Ingemar här och hälsar på vilket är kul också.
Så fortsätter mitt roliga "sommar lov". 
Puss
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!