Svullnad; Nu vs En vecka sedan *

Jag känner mig modig idag! 
Därför tänker jag bjuda på en bild då jag är som mest svullen...vilket var för en vecka sedan, samt en bild från idag så att ni får se hur mycket svullnaden har gått ner. 
Håll i tanken att det inte gått så lång tid än, så är fortfarande svullen men lite aniskts struktur ser man.
Så var tycker ni? Helt okej va? (jag vet såg hemsk ut både pga svullnad & deppresion). 

Är faktiskt väldigt nöjd med hur mycket svullnaden gått ner hittills. 
Enligt min käkkirurg ska den största svullnaden gått ner efter 3-4 veckor, så längtar! 
Sedan kommer den succesivt fortsätta i typ ett halvår till, suck...men men det får man ta. 
Puss! 
/GabrielaFrancesca
Karin Jönsson

Fan vad modig du e, speciellt att du vågade göra operationen! :) det ser jättebra ut redan tycker jag :) segt att det kommer ta så lång tid, vet inte om jag kommer våga :) <3

Svar: Tack! :) Du kommer säkert våga för det kommer vara så värt det efter! ^^
Själva operationen i sig är det minsta det är efter som är det jobbiga, plus du ska bara göra överkäken va?
Isf går det säkert fortare för dig, eftersom jag gjorde både under och över-
Du kommer klara det :) <3
Gabiiz


Skrivet - 2013-12-10 ª 18:36:14
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!