På toppen, snart dalar det neråt *

Sitter och kollar på Johan Falk med familjen. 
Idag mår jag inte mycket bättre, är så svullen man bara kan bli...men det ska börja gå neråt nu. I alla fall vad dem sagt även fast är väldigt svårt att tro just nu. 
Mitt i allt är det första advent idag också, känns verkligen inte som det. Jag har ingen jul känsla alls men det är väl förståligt. Har i alla fall kollat adventskalendern idag, den verkade helt okej. För tidigt att säga mer. 

Snart dags att ta mina tabletter igen, som jag mår så illa av. Längtar efter denna vecka är slut med alla dessa tabletter. 
Hoppas att det syns lite imorgon att svullnaden har gått ner, annars kommer jag fortsätta vara deprimerad. 
Ska försöka se positivt på det hela trots alla nackdelar! 
Puss

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!