Man vet aldrig vad man har tills man förlorar det *

Dagen började intressant med att åka in till Telia, ta en nummerlapp och sedan vänta sjukt länge på att komma fram. 
Ni kanske undrar vad jag gjorde där så kort efter julen.
Jag var där med pappa för att aktivera min en av mina julklappar :) 
iPhone 5s! 

Sedan var vi på Väla och skaffade skal och skärmskydd. Därefter var det bara att vänta på att Telia skulle komma igång. Har stått på ingen service hela dagen, men nu äntligen är den igång!
Snäll som jag är smsade jag min pojkvän att den var igång, men tydligen så togs inte det så positivt som jag tänkt mig. Då han lämna över mobilen till sin kompis som helt plötsligt bortvisa mig genom att säga min "pojk" var i gott sällskap. Varför jag skulle tvivla på det vet jag inte men han påvisade det igen när jag ville skriva med Dennis. 
Jag förstod inte min kille och hans kompis inte ville jag skulle smsa honom :s 
Lite sårande var det faktiskt med tanke på vad jag menade med att smsa :( 

Men men...det är dags för mig att pysa i säng nu, ska upp tidigt imorgon och gå ut med en liten hundvalp :D  
Puss <3

/GabrielaFrancesca
Anonym

Kul att du fått en iPhone!
Men är inte din kille lite väl elak mot dig?

Svar: Han tycker inte det var elakt.
Gabiiz


Skrivet - 2013-12-28 ª 02:40:07
Anonym

Lol...om jag var din pojkvän hade jag aldrig behandlat dig så!

Svar: Aw tack, det värmer! :)
Gabiiz


Skrivet - 2013-12-28 ª 02:41:12
Anonym

Lågt att han överlåter telefonen till sin kompis, speciellt om han ändå bara ska meddela att du ska lämna dem ifred. Det är fegt, du förtjänar bättre. Du är så jäkla snygg och bra person, du borde inte behöva stå ut med sådan här skit!

Svar: Ja det kan man undra...fråga honom?
Tack så jättemycket :) borde ngn överhuvudtaget stå ut med skit? :s
Gabiiz


Skrivet - 2013-12-28 ª 02:43:59
Anonym

Du är värd bättre tjejen! :/

Svar: Tack för du tkr det :)
Gabiiz


Skrivet - 2013-12-28 ª 03:01:52
Anonym

Bara dåliga pojkvänner som inte har tid med att svara sin flickvän på sms. Förlåt men så är det, du borde dumpa honom.

Svar: Haha! Ja, jag håller med men vad vet jag? ;)
Dumpa är kanske att ta i.
Gabiiz


Skrivet - 2013-12-28 ª 03:03:14
Anonym

Vill också ha en iPhone 5s ... :3
Fegt av din kille att låta hans kompis säga åt dig att du ska låta honom vara!
Tycker jag.

Svar: iPhone 5s är grym ;D
Ja, jag tycker också det är fegt.
Gabiiz


Skrivet - 2013-12-28 ª 03:12:39
Anonym

iPhone 5s!!!!!! :D <3

Svar: Jaa :D
Gabiiz


Skrivet - 2013-12-28 ª 03:13:04
Anonym

Vad för pojkvän har du?
spela bad boy/svin pojkvännen?

Svar: Igår ville han spela dt.
Men han var inte sådan när jag föll för honom.
Gabiiz


Skrivet - 2013-12-28 ª 03:19:45
Anonym

Jag skulle också säga som de över, men du älskar honom än så antar att han gör något bra.

Svar: Ja då, han gör en massa bra saker men som sagt vi alla gör misstag ibland ^^
Gabiiz


Skrivet - 2013-12-28 ª 03:20:45
Dennis

Hej älskling
Jag vill börja med att säga att jag verkligen blev glad när du skrev och jag svarade på en gång.
Jag är ledsen att det missuppfattades och även att jag missuppfatta dig, jag villa prata med dig hela tiden och det vet du. Vi har pratat igenom detta nu efteråt och det har verkligen inte med någon bortvisning från min sida att göra.
Jag älskar verkligen dig och har aldrig menat att göra så <3


Skrivet - 2013-12-28 ª 20:58:07
Anonym

din kille verkar försöka fjäska.

Svar: Fjäska gör han inte, han är sådan som person (vilket är en av sakerna jag älskar honom för, han är så otroligt omtänksam).
Gabiiz


Skrivet - 2013-12-28 ª 21:12:39
Anonym

Dennis, jag har en fråga till dig.
Varför behandlar du en sådan underbar tjej på detta vis? Tycker du inte hon förtjänar bättre? Skadar det dig så mycket att skriva sms med den du "älskar"?
I så fall, ge mig en chans att charma henne!
Jag skulle visa hur mycket jag tycker om/älskar henne och behandla henne som den underbara människa hon är!
Hon förtjänar det.

Svar: Vi alla gör misstag ibland.Men vill du ha va svar så får du fråga honom själv eller se om han svarar här för jag kan inte svara på dina frågor åt honom.
Gabiiz


Skrivet - 2013-12-28 ª 21:19:54
Anonym

Dennis varför gör du så om du inte menar så? du pratar i gåtor.
Plus om du nu älskar henne hade du aldrig utsatt henne för det.
Jag som tjej är faktiskt på hennes sida, förstår henne.

Svar: Tack för ditt stöd. Men som sagt vi alla gör misstag ibland.+ vill du ha va svar så får du fråga honom själv eller se om han svarar här för jag kan inte svara på det åt honom.
Gabiiz


Skrivet - 2013-12-28 ª 21:30:31
Anonym

Behandla henne som en skatt Dennis om du älskar henne.

Svar: Tack för ditt stöd.Men vill du ha va svar så får du fråga honom själv eller se om han svarar här för jag kan inte svara på det åt honom.
Gabiiz


Skrivet - 2013-12-28 ª 23:37:46
kk-sarah

Först å främst vill jag bara att du gabi ska veta att du inte gjort ngt fel! ♡ varken i att smsa honom eller skriva det på din blogg.

Ngt jag däremot inte förstår är alla anonyma folk/vänner, vågar ni inte skriva vem ni är eller? Fast ni rent ut sagt gör värsta påhoppen på hennes pojkvän.
Ja de må ha varit fel agerat att han lämna över sin mobil eller liknande(något vi dessutom inte har en aning om vad som egentligen hände), men han är iaf mogen nog att skriva sitt namn på sin kommentar å faktiskt ens kommentera. Inte alla killar som är så mogna!
Å när han dessutom skriver att de diskuterat å att de väl mer eller mindre är löst, borde inte ni som gabis vänner typ Back of/lägga ner era spydiga kommentarer "han försöker fjäska"?

Ni ska veta en sak,
Att en av de värsta sakerna som finns är faktiskt när ens egna vänner sjunker så lågt och snackar "skit" / säger saker om killen man faktiskt älskar! Hon har älskat honom de senaste månaderna å gör de säkerligen t 99, 9% fortfarande så vad ska då era kommentarer göra för skillnad?
Förvisso kunde han kanske agerat anorlunda men när gabi skrev detta inlägg tror jag inte hon va ute efter massa påhopp mot hennes pojkvän utan någon form av tröst eller vänskaplighet från er!

Teorier men rätta mig om jag har fel gabi? :/ ♡
Finns iaf om de är ngt å de vet du om, jag hoppas de löser sig om de inte redan är helt löst å hoppas även på lite bilder på valpen du nämnde i ditt inlägg. Styrkekramar ♡

Svar: Du har rätt Sarah. Ärligt talat skrev jag om det enbart för mitt eget psyke plus att jag inte tyckte det var "världens" största grej. Så fanns egentligen ingen anledning att hoppas på personen. Jag hör av mig på sms, för alla har inte med exat allt att att göra ;)
Men tack Sarah för att du förstår mig <3

Jadå, ska börja passa honom på dagarna och gå ut med honom, så det kommer verkligen bli massa bilder på den lilla söta hunden framöver :D <3
Gabiiz


Skrivet - 2013-12-28 ª 23:40:37
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!