I will get through this *

Fick finbesök idag! 
Innan jag åkte till Väla överraskade mina fina vänner mig. De knackade på dörren satc innan pappa skulle hämta mig vilket var överraskande. Stod och pratade med dem ett tag samt att jag fick presenter. Fin fina presenter, en blombukett och två tidningar :) 
Sedan blev det julklapps handling och det gick suveränt! 

Jag nämnde innan jag skulle försöka "lura" ögonen med smink när det gällde min svullnad, tycker ni jag lyckades? ;)


Jag tycker i alla fall jag gjorde ett okej jobb ^^ 

Nu är det läggdags för lilla mig, lite tv-mys innan jag sover.
Puss 
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!