En tuff start på tisdagen men blir bättre *

Imorse var jag hos min käkkirurg för att vi skulle ta bort stygnen i min mun.
Hade stygn både i överkäken och underkäken som satt längst upp i tanköttet tills de möttes i mitten av kinden längre in. Det var värre än jag trodde att ta bort dem!
Jag trodde det skulle vara lite plågsamt men inte så mycket som det var. Mitt tandkött gillade verkligen inte det, så dem fick bedöva mig i hela munnen, haha!
Tillslut kände jag verken läpparna, tandköttet, tungan eller när jag svalde, lite läskigt. Jag klarade mig igenom det i alla fall. 
Har precis ätit lunch och fått tillbaka känseln, det känns bättre inget som stramar i munnen längre eller håller emot.  

Snart ska jag hoppa in i duschen för att vara klar när jag och mamma ska träffas inne i stan för en "mamma & dotter eftermiddag". Vi ska kanske gå ut och äta middag, men vi får se. Mamma skulle försöka hitta en resturang som har något som jag kan äta eftersom jag inte får bita av än...tyvärr. Sedan ska vi på gudstjänst klockan sju, där de skulle sjunga jullåtar och vi har inte riktigt tagit in julen här hemma. 1-3 advent har flugit förbi delvis för min operation i början som har ökat på stressen med allt annat så själva känslan har försvunnit ut i tomma intet. 
Puss

 
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!