Det goda här i livet *

Idag har jag som igår hunnit med en del.
Jag gick upp vid sju vilket var åratal sedan kändes det som. Ni förstår att det inte var så lätt. Gick i alla fall ner till Linn  på avtald tid för att ta en liten promenad med henne och Otis (hennes hundvalp). Det var kul att träffa honom igen och att också få prata med henne lite mer ingående på hans rutiner och så med tanke på att jag ska passa den söta hunden lite då och då framöver. 
Sedan kom jag hem och kollade lite tv med pappa innan jag skrev ut mina biljetter inför nyår.
Ska fira nyår med mina underbara vänner Jessica, Johanna, Frida, Joel P och Dennis :D 
Först blir det middag sedan drar det ut till Tivoli (dit biljetterna går), så ska bli grymt!
Jag och pappa körde sedan iväg till Eskils Tobak och hämtade min leverans, vilket var en klänning. Jag ska ha den på nyår så yes ni kommer få se bilder på den. 

Väl hemma igen blev det lunch och film med la familia plus att det gick en bra program direkt efter på tvn. När det var slut var jag som sagt ivrig att testa min klänning vilket jag gjortde och det gick bra. Kan säga att den är riktigt snygg & jag är glad över mitt köp!
MEEEEN, man vet att man gått ner mycket i vikt när man köper en S  (brukar vanligt vis ha XS) som sitter lite väl löst på sina ställen. Innan även fast jag haft en mindre storlek har det inte varit någon större skillnad nu tror jag nästan jag börjar märka vart någonstan det har försvunnit fett. 

Därefter testade jag olika nagelack innan tiden sprang iväg och det var dags för mig att börja förbereda och göra i ordning min efterätt. Som sagt har jag börjat bli intresserad av desserter och bakverk. Idag använde jag även en av mina julklappas, Silpatmatta (användes till annanasskivorna).
Detta var inte bara en efterätt utan även en nyttig sådan. 

Den är gjort på: 
Annans
Passions frukt 
Mango
Apelsinsaft
Cironsaft 
Sockerlag 

Den var uppskattad av både mamma och pappa, plus att jag själv tyckte den var god. Alltid kul att testa på nytt. Imorgon är det väla som gäller, ska försöka hitta ett par snygga skor tills nyår, wish me luck!  
Nu är det dags för mig att pysa i säng igen. Ska sätta på någon trevlig film och mysa tills jag somnar. 
Puss
 


/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!