2 veckor senare *

Idag har det gått två veckor sedan jag opererades, det är sjukt! 
Känns inte som 2 veckor sedan. 
Såhär ser jag i alla fall ut två veckor efter. 

Klockan halv fem hämtar pappa mig och då ska vi hämta mamma sedan drar hela familjen till väla för att köpa julklappar. Är inte så glad som jag brukar vara över att åka ut dit när mitt ansikte ser ut som det gör...har inte så mycket ansiktsform än. 
Min räddning är att försöka lura andras ögon med smink. Foundation, high lighter, puder, eyeliner och mascara here I come.
Puss
/GabrielaFrancesca
Dennis aka Gabrielas pojkvän

Har verkligen gått snabbt ner tycker jag:)
Love you puss<3


Skrivet - 2013-12-11 ª 17:49:06
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!