I'm back! *

Jag vet jag har varit allmänt off när det gäller mitt bloggande ett tag. 
Det är störstadels för att jag har så mycket skolarbete att göra hela tiden,
känns som jag nästan stressar ihjäl mig ibland. Men inget mer snack om det nu! 
Jag har bestämt mig för att börja blogga igen.



Jag kan börja med att säga att jag ser fram emot nästa vecka då jag har slutproduktion med min underbara klass, ska bli sjukt kul! 
Pricken över i:et på den veckan är att min älskling kommer ner till mig denna fredagen också, vilket är ännu bättre. Saknar honom jättemycket, så ska bli skönt att spendera en vecka med honom, hihi! 

Däremot...har jag matte prov på måndag i Matematik C, vilket jag inte är allt för taggad på. Ska plugga som en galning nu innan så det känns bra. Jag lever i mitt pluggande, haha.
Imorgon ska jag däremot iväg med Frida, på en V.I.P event på Spirit Store som jag varit lyckligt utlottad att få. 
Sedan på fredag ska (så som det ser ut nu) jag, Frida, Jessica, Joel och Dennis ut. 
Jag säger bara, äntligen får jag komma ut i världen igen, efter helger av instängdhet och plugg, haha!
Puss! <3
 
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!