En underbar vecka *

Har haft en fullspäckad vecka kan man lugnt säga.
Slutproduktionen var kul och man var trött på kvällarna.
Sammanlagt hade vi 10 föreställningar denna vecka. 
Som tur var hade jag min älskade som var hemma och väntade på mig, vilket var underbart!
Kan det bli bättre än en vecka fylld med dans och den man älskar?
Kommer verkligen sakna att vakna upp bredvid my love.
Inget slår i Onsdags då jag kom hem vid tre, innan kvälls föreställningen och min älskling står och lagar mat/lunch till mig. Jag har verkligen världens mest omtänksammaste pojkvän, som jag är väldigt ledsen över att han åkt hem igen. Det är väldigt sorgset, men det är bara mellan 5 och 4 veckor tills vi ses igen! 
Har redan börjat räkna ner! 

Puss! <3
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!