Hot and dangerous *

Det känns som jag är på gränsfall till att bli förkyld, vilket jag inte har tid med! 
Jag ska iväg på fredag och vara borta hela den nästa vecka och då kan jag inte vara förkyld.
Förutom det mår jag toppen.
Jag spenderade gårdagen med att förbereda min engelska analys på svenska på den bok vi läst, The picture of Dorian Gray. Förundransvärt nog blev jag klar efter att ha suttit med den lite av och på mellan tolv på eftermiddagen till nio på kvällen. Det kändes dock otroligt skönt när den var klar! 

Konstigt nog så åt jag i sort sätt ingenting igår, var inte ett dugg hungrig...and that's not good! 
Var inte hungrig imorse heller det första jag ätit var lunchen. 

Ikväll kör jag och mamma i alla fall på pizza, mums!

 
Idag har jag däremot haft en riktigt "ta det lugnt dag", legat och kollat disney filmer i stortsätt hela dagen. Ganska så mysigt faktiskt speciellt när man har en kelsjuk katt bredvid sig. Sen nu har jag tagit mig själv i kragen och fixat lite med min solo låt och nu ska jag kolla upp lite ord och sådant som kan vara bra imorgon till utkastet av analysen på boken (på engelska då). 

Jag känner också att jag helt glömt bort att berätta för er att jag fått tandställning! 
Den i underkäken har jag haft ett tag nu, men nu har jag även fått där uppe så nu kör vi geek här, haha. 

Puss!
/GabrielaFrancesca
Anonym

Vart ska du någonstans? :)


Skrivet - 2012-10-21 ª 20:00:32
Anonym

Ska du iväg med kompisar eller föräldrar?


Skrivet - 2012-10-21 ª 20:59:04
Anonym

snygg du är!


Skrivet - 2012-10-22 ª 21:01:27
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!