There's only us, there's this *

Har haft en ganska så chill dag idag i skolan, dans hela dagen.
Inget man kan klaga på. 
Sedan blev man hämtad av mamma och vi åkte hem och fikade framför tvn och hade allmänt trevligt. 
Har ätit McDonalds mat för er som vill veta, det var så sjukt gott! 
Sedan har jag bara suttit och varit allmänt social med my love, Dennis. 
Det finns stunder då jag verkligen inser hur stort och omtänksamt hjärta min älskling har, det är ofattbart hur underbar han är! 
Just ikväll var det verkligen uppskattat från min sida och jag känner att jag inte kan tacka honom nog för att han bara fanns där och lyssnade på vad jag hade och säga, när jag verkligen behövde det. 
Wiiie, längtar verkligen olidligt mycket till jullovet då jag får träffa min älskling igen <3 

/GabrielaFrancesca
Anonym

Hoppas du mår bättre nu!


Skrivet - 2012-11-30 ª 00:06:22
Anonym

men du mår bra nu? :)


Skrivet - 2012-11-30 ª 00:30:29
Anonym

Åh jag förstår du längtar efter honom.


Skrivet - 2012-11-30 ª 12:10:58
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!