Svullen kind och värk *

Sitter med en svullen kind som nu börjat värka efter bedövningen är borta. 
Kommer vara mumsigt att leva på mosadmat eller dryckmat det närmsta dagarna. För er som undrar har jag dragit ut en visdomstand imorse, eller dra ut är väl fel ord? Det borrade och sydde samtidigt som man var invirad i sådan operationspapper typ. Kan väl säga att det inte var en så bra upplevelse med tanke på att jag typ grät och skakade...not fun. Skulle hellre vara nedsövd när de ska dra ut nästa. 
Jag lider varje gång jag svälljer just nu så vi får se hur jag mår imorgon, läkaren sa de kan svullna och man kan ha svårt attstänga munnen och så. Jag känner redan jag är svullen och att det gör ont så vi får se hur jag mår imorgon. Wish me luck with that! 
Puss!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!