One more night *

Jag och Dennis är tillbaka från stugan.
Hade en underbar tid där men nu är vi tillbaka hos hans föräldrar och imorgon...så bär det sorligt nog av till skövde för att umgås med släkten över alla helgona helgen. 
Vi var iväg tidigare ikväll och fikade samtidigt som Dennis spikade på trav, jag har faktiskt nästan börjat förstå det där med att spika på hästar, haha!
Just nu sitter dock min snygging och spelar "Left 4 dead 2", vilket faktiskt är kul att kolla på när han spelar.
Funderar på om jag ska kolla på någon serie eller något till PewDiePies nya klipp kommer ut, är helt fast i det nya spelet han börjat spela, "Lucius". Ni borde kolla in det! 
Puss! 

/GabrielaFrancesca
Anonym

"min snygging", har vi läsare missat något?


Skrivet - 2012-11-01 ª 21:09:45
Anonym

Kan man få se hur din snygging ser ut? :)


Skrivet - 2012-11-02 ª 15:18:59
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!