Här krävs en ändring! *

Hittade ett gammalt inlägg på bloggen för typ ett/två år sedan där jag kommenterade min vikt. Vägde 51,1 kg vilket är mycket bättre än nu!
Plus att jag gick ner typ 48,5 kg när vi var i Bangkok då jag tränade varje dag på hotellet, snacka om att det fick mig att känna mig fet nu!
Väg 55,5 kg nu...långt ifrån lika bra även om det står på BMI test jag har normalvikt.
Nu ska det bli ändring!
Ska börja försöks få in ett träningspass på gymet i veckan, nu jävlar ska fettet bort en gång för alla.
Har till och med börjar kolla på detoxer och sådana nyttighetskakor som man kan variera med. Jag SKA gå ner i vikt!
Målvakt: 45, here I come.
Puss!

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!