Så rörigt det kan vara *

Hej sötnosar! <3
Jag har fått medelande på min kontakt mail att jag inte är lika social här som jag tycks vara på instagram och ja, jag vet hur det ligger till. Tyvärr så har jag inte varit här så mycket och känt orken att skriva och eftersom denna blogg mest är till för mig själv (så som instagram) så blir det mer att jag bloggar när jag känner för det, inte alltid regelbundet. Plus har aldrig direkt känt att jag vill min blogg ska bestå enbart av inlägg med bilder, för att för mig är min blogg mer ett skrivar ställe.
"Du lägger ut bilder på instagram mycket oftare än på din blogg. Ska inte de som inte har instagram kunna få följa dig på en daglig bas?"
Svar: Jo klart, därför har jag varit så snäll och skaffat tumblr. I know, ännu en sida att hålla koll på men är för er skull <3
Så för att sätta allt tillrätta nu.
Min blogg: Skriver jag på när jag anser jag har något riktigt "intressant" att berätta och tycker ni borde ha del av. Jag är inte mycket för att bara lägga upp bilder utan text på min blogg.
Min instagram: Använder jag för direktuppladdning på bilder från min mobil. Mest för jag vill ha någonstans lagrad med fina minnen (så som blogg, tumblr och instagram bara på olika sätt).  Här kommer troligen de flesta nytagna bilderna finnas, men nu har jag tumblr appen också så nu ska jag försöka hålla dessa två på en daglig uppladdning av bilder.
Min tumblr: Är till för er som inte har instagram och för att i stortsätt bara lägga upp bilder. Bilder på allt mellan himmel och jord som jag tycker är nice. (http://gabrielafrancescasplace.tumblr.com)
Och för att ni är så himmla underbara och står ut med mig och alla mina sidor så ska ni får lite bilder från veckan.
Puss på er! <3
/GabrielaFrancesca
Anonym

Du är så himmla snygg, för bra för att vara sann! Är du en ängel?




Skrivet - 2012-05-27 ª 22:27:26
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!