Sol, vind och vatten *

Solen skiner och jag är glad.
Glad och trött.
Hade ni en bra Valborg? :)
Jag hade i alla fall det. Kvällen började med att jag grillade med Johanna B, Sarah och hennes kille på gröningen. Vi grillade korv. Det var sjukt kallt ska jag bara säga, blåste riktigt mycket.
Vi träffade en del andra men vid elva stack vi.
De stack hem och jag mötte upp Frida och hennes kompis Jessica.
När vi väl var på tapaz smsa Jessica (Jessica P) mig och det slutade med att hon kom in till stan.
Jag träffade senare på parrongen min fina storasyster Carolina, var kul och höra hur hon har det.
Sedan drog vi mot monky (jag, Jessica P, Frida), Fridas kompis skulle hem.
Vi fortsatte i var fall till monky där vi dansade tills tre.
Sedan vid fyra var vi hemma.
Sen blir det att träffa Jessica igen på lördag <3
Nu är jag påväg mot UM, tur att det är så fint väder.
Puss!

/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!