Nu ska jag ta tag i mitt liv *

Nu ska jag köra gärnet!
Ska verkligen sluta med att vara så som jag är, nu är det gå ner i vikt som gäller och att äta nyttigt.
Sluta äta sådant som gör mig fet. Jag tänkte också att ni nu kan få följa min kamp mot min fetma.
Därför tänker jag sedan göra en kategori här på bloggen där jag delar med mig om mina måltider, träningar och allt sådant.
Tillexempelvis har jag hittat en daglig träning man kan göra de timmar/dagarna man sitter framför datorn. Jag har dans i skolan men alla de andra dagarna blir det träning hemma eller på gymet hädan efter, min mage ska bort!
Imorgon eller i övermorgon blir det att skriva ut mina dagliga scheman för frukost, lunch, mellanmål och middag så att mina föräldrar kan köpa in det.
Idag blir det förresten suschi till middag, nyttigheten börjar nu!
Ska väga mig ikväll, se vad jag väger sedan sätta upp en mål vikt.
Önska mig lycka till!
Puss.
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!