Hur man kan träna samtidigt som man sitter vid datorn *

Som jag sa att jag skulle väga mig, det har jag nu gjort.
Jag är däremed fast besluten på att köra ett hårt programm nu framöver.
Plus som jag vet att många ungdomar och vuxna gör nuförtiden, spenderar mycket tid framför datorn tänkte jag dela med mig av en träning man kan göra medans man sitter vid datorn, för att träna lite (jag vet däremot inte hur mycket det ger, har inte hunnit börja den själv än).

Träning vid datorn:
1. Variera med att spänna och slappna av med rumpmusklerna, detta ska vara bra om man vill få en fin form på rumpan.
2. Håll/spänn/sug in magen och håll den där i 3 sekunder sen slappna av. Gör detta ett flertal gånger för effekt.
3. Rulla axlarna, först fram ett tag och sedan bakåt.
4. Ta en paus från att skriva (man kan t.ex. kolla youtube klipp eller läsa något på datorn undertiden). Ta två böcker (inte för tunga för då kan man sträcka arm musklerna), en i varje hand. Lyft armarna upp och sedan ner, upprepa detta minst 10 gånger, helst fler.

Detta är vad jag bjuder med mig av till er idag.
Var beredda på mer träningsformer och matscheman jag kommer följa framöver och för er som då vill veta min hemska vikt. Vilket jag tänker dela med mig av eftersom ni ska få följa mig i denna process om att "bli smalare".
Min nuvarande vikt är 56 kg...dröm vikt är 45 kg.
Vi får se hur det går med att komma ner så långt men vi hoppas på det bästa, ellerhur?
Nu ska jag få min skönhetssöm, puss!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!