Är bara att sätta gasen i botten *

Jag vet mitt nya "projekt" träning och hälsa har det inte blivit så mycket uppdatering på,
det beror mycke på allt jag har att göra nu de sista veckorna.
Jag har i alla fall avklarat en redovisning och ett prov denna vecka.
Nästa vecka är det då bara en redovisning och två prov...ja man kan väl förstå vad jag kommer ägna min helg till.
Men sen kommer jag komma igång på riktigt kommer leva livet på sommarlovet!
Då säger jag hejdå till den latpotatisen jag är idag, haha!
Ikväll blir det let's dance med familjen och jobba lite på Svenskan.
Imorgon och i övermorgon blir det att göra klart dem och göra engelskan!
För gud vad jag känner att jag inte kommer klara engelskan så bra som jag vill,
gäller att göra upp ett schema för de kommande dagarna.
Puss!
/GabrielaFrancesca
Sessan1

Jaha okej, gott??



Det är bara bra här. Jobbar och står i. Men har fått väldigt dåliga nyheter!.



Hur är allt med dig? Vad händer i veckan och i helgen?

URL - http://sessan1.blogg.se/
Skrivet - 2012-05-29 ª 00:14:46
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!