The new night habits *

Jag sa fel innan idag på inlägget om vilken app jag menade.
Jag kan ju säga att jag avänder Instagram, Camera! och Vintage Cam de alla är gratis applikationer. Såklart använder jag själva mobilens kamera "app" också, men de man tar där går t.ex. inte redigera i Vintage Cam. Sorligt!
Nu har jag pluggat in mina engelska glosor, kan dem men frågan är om jag kommer kunna hålla reda på alla och kunna stava alla som de ska imorgon. Får väl hoppas på det bästa och köra lite snabb repetition innan lektionen imorgon.
Nu är det däremot högtid för mig att sova, som ni märker har jag blivit bättre på att somna tidigare. Inte längre nattuggla på vardagarna som är uppe till ett,två eller tre på natten. Nu somnar jag mellan tio och tolv och just nu är jag sjukt trött så godnatt på er!
/GabrielaFrancesca
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihÂg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!